Skundus galite pateikti Jums patogiausiu būdu: užpildykite skundo formą ir atsiųskite el. paštu kokybe@ergo.lt arba pateikite asmeniškai bet kuriame ERGO klientų aptarnavimo padalinyje.
Skundu laikomas nusiskundimas, pateiktas raštu.
Skunde turi būti nurodyta tokia informacija:
Jeigu skundas pateikiamas per atstovą, turi būti pateikiama tinkamai patvirtinta atstovavimo faktą patvirtinančio dokumento kopija.
Daugiau informacijos apie skundų pateikimą ir jų nagrinėjimo tvarką rasite:
ERGO Insurance SE Lietuvos filialo skundų administravimo tvarka
ERGO Life Insurance SE skundų administravimo tvarka
Priedas Nr. 1 (skundo pildymo forma)
Jeigu mūsų atsakymas į skundą Jūsų netenkina ir manote, kad jūsų teisės ar teisėti interesai pažeisti, Jūs turite teisę kreiptis į finansų rinkos dalyvių priežiūros instituciją – Lietuvos banką. Informaciją apie vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimo tvarką rasite čia: http://www.lb.lt/gincu_nagrinejimas.