Laukas privalomas Neteisingas el. pašto formatas Per mažas simbolių kiekis Per didelis simbolių kiekis Prašome įvesti vardą Prašome įvesti pavardę Prašome nurodyti telefono numerį Įveskite teisingą telefono numerį Prašome įvesti el. pašto adresą Įveskite teisingą el. pašto adresą Prašome pažymėti, kad susipažinote su sąlygomis Tik skaičiai Prašome įrašyti teisingą asmens kodą Prašome patikslinti įvykio vietą Prašome įvesti informaciją apie įvykį, ligą, traumas, aplinkybių aprašymą, simptomus, taikytą gydymą Patirtų nuostolių suma turi būti išreikšta tik skaitmenimis Suvestas nepakankamas simbolių skaičius, turi būti 16 skaitmenų Suvestas per didelis simbolių skaičius, turi būti 16 skaitmenų Bagažo pristatymo vieta turi būti išreikšta tik raidėmis 1 mėn. 3 mėn. 6 mėn. Šiemet 1 m. 3 m. 5 m. 10 m. Visas

Pagalba

Bendrieji klausimai

Pasirinkite Jums patogiausią būdą apsidrausti:

  • Drauskitės internetu online.ergo.lt (privalomasis, kelionių, dviratininko draudimas ir draudimas nuo nelaimingų atsitikimų) arba užpildykite šią formą ir pateiksime Jums pasiūlymą;
  • Skambinkite mums tel. 1887;
  • Apsilankykite artimiausioje ERGO atstovybėje.
Pasirinkite Jums patogiausią būdą:
  • Kreipkitės į Jus apdraudusį ERGO atstovą; 
  • Apsidrauskite savitarnoje mano.ergo.lt (privalomasis, kelionių, dviratininko draudimas ir draudimas nuo nelaimingų atsitikimų) arba užpildykite šią formą;
  • Skambinkite mums tel. 1887 arba apsilankykite artimiausioje ERGO atstovybėje.

Drausdamiesi ERGO privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu, nemokamai gausite ir Žaliąją kortelę – šio draudimo galiojimą užsienyje. Ją Jums pateiks Jus apdraudęs ERGO atstovas. Jei apsidraudėte internetu, atsiimkite kortelę artimiausioje ERGO atstovybėje.

Primename, kad deklaruodami pajamas už praėjusius kalendorinius metus Jūs galite susigrąžinti iki 15% gyventojų pajamų mokesčio nuo sumokėtų gyvybės draudimo įmokų. Informacija apie Jūsų per praėjusius kalendorinius metus sumokėtas gyvybės draudimo įmokas bus pateikta Valstybinei mokesčių inspekcijai (toliau – VMI) iki einamųjų metų vasario mėn. 15 d. Duomenis apie sumokėtas gyvybės draudimo įmokas galėsite matyti prisijungę prie elektroninio deklaravimo sistemos (EDS) bei VMI suformuotose preliminariose gyventojų pajamų mokesčio deklaracijose.

Jei pageidaujate gauti pažymą apie per praėjusius kalendorinius metus sumokėtas gyvybės draudimo įmokas, prašome kreiptis el. paštu info@ergo.lt.

Daugiau informacijos apie gyvybės draudimo sutartims galiojančią apmokestinimo tvarką galite rasti čia.

Kilus klausimų, prašome kreiptis ERGO draudimo telefonu 1887 arba el. paštu info@ergo.lt.

ERGO sveikatos draudimu galite pasinaudoti bet kurioje privačioje ar valstybinėje sveikatos priežiūros įstaigoje.

Rekomenduojame naudotis čia išvardintų mūsų partnerių paslaugomis – galėsite atsiskaityti ERGO sveikatos draudimo kortele/knygele, nereikės pildyti žalų dokumentų. Jei pateiksite ERGO sveikatos draudimo kortelę/knygelę mūsų partneriui, už paslaugas Jūsų draudimo sąlygose nustatytą dalį sumokėsime tiesiogiai sveikatos priežiūros įstaigai.

Užregistravę įvykį, galite pasirinkti:
• gauti finansinę išmoką ir remontuoti automobilį bet kuriame pasirinktame servise;
• kreiptis į mūsų transporto priemonių remonto partnerius, o mes su jais atsiskaitysime tiesiogiai.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Klauskite

Įmokų mokėjimo būdai

Grynaisiais pinigais galite atsiskaityti:
• ERGO pardavimų padaliniuose;
• „Narvesen“ prekybos vietose;
• „Lietuvos spauda“ ir „Vaskota“ kioskuose;
• loterijos „Perlas“ terminaluose;
• MAXIMA parduotuvių kasose;
• „PayPost“ ir „Lietuvos pašto“ skyriuose;
• bankuose bei kredito unijose.

Atkreipiame dėmesį, kad mokant draudimo įmokas „Narvesen“ prekybos vietose, „Lietuvos spaudos“ bei „Vaskota“ kioskuose, loterijos „Perlas“ terminaluose ar MAXIMA parduotuvių kasose, būtina pateikti mokėjimo pranešimą su brūkšniniu kodu.

Mokant įmokas bankų padaliniuose, reikia nurodyti draudimo sutarties numerį bei ERGO Insurance SE Lietuvos filialo sąskaitos numerį:
Swedbank, AB – sąskaitos Nr. LT187300010000170937 arba Nr. LT427300010000542112;
AB SEB bankas – sąskaitos Nr. LT957044060001118835;
Luminor Bank AB – sąskaitos Nr. LT204010042400052204 arba Nr. LT542140030001577156;
Danske Bank A/S Lietuvos filialas – sąskaitos Nr. LT967400000019123620.

Mokėjimo paslaugos įkainiai yra nustatyti bankų ar ERGO partnerių.

Pasirinkę e. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugą, galėsite nebesirūpinti draudimo įmokų mokėjimu – pinigai už įmokas bus automatiškai nuskaitomi nuo Jūsų banko sąskaitos.
Užsisakyti e. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugą galite:

Bankų padaliniuose arba elektroninės bankininkystės sistemose:
• Swedbank, AB;
• AB SEB bankas;
• Luminor Bank AB;

ERGO pardavimų padaliniuose taip pat galite užsisakyti e. sąskaitos paslaugą ir savo bankininkystės sistemoje pasirinkti automatinį draudimo įmokų nuskaitymo būdą.

 

Mokėjimo kortele galite atsiskaityti:
• ERGO pardavimų padaliniuose;
• MAXIMA parduotuvių kasose.

Atkreipiame dėmesį, kad mokant draudimo įmokas MAXIMA parduotuvių kasose, būtina pateikti mokėjimo pranešimą su brūkšniniu kodu.

Draudimo įmokas galite apmokėti į šias „ERGO Insurance SE“ Lietuvos filialo bankų sąskaitas:
Swedbank, AB – sąskaitos Nr. LT187300010000170937 arba Nr. LT427300010000542112;
AB SEB bankas – sąskaitos Nr. LT957044060001118835;
Luminor Bank AB – sąskaitos Nr. LT204010042400052204 arba Nr. LT542140030001577156;
Danske Bank A/S Lietuvos filialas – sąskaitos Nr. LT967400000019123620.

Atkreipiame dėmesį, kad mokant draudimo įmokas bankiniu pavedimu, būtina nurodyti draudimo sutarties numerį.

Grynaisiais pinigais galite atsiskaityti:
• „Narvesen“ prekybos vietose;
• „Lietuvos spauda“ ir „Vaskota“ kioskuose;
• loterijos „Perlas“ terminaluose;
• MAXIMA parduotuvių kasose;
• „PayPost“ ir „Lietuvos pašto“ skyriuose;
• bankuose bei kredito unijose.

Atkreipiame dėmesį, kad mokant draudimo įmokas „Narvesen“ prekybos vietose, „Lietuvos spaudos“ bei „Vaskota“ kioskuose, loterijos „Perlas“ terminaluose ar MAXIMA parduotuvių kasose, būtina pateikti mokėjimo pranešimą su brūkšniniu kodu.

Mokant įmokas bankų padaliniuose, reikia nurodyti draudimo sutarties numerį bei ERGO Life Insurance SE sąskaitos numerį:
Swedbank, AB – sąskaitos Nr. LT697300010000656765, įmokos kodas 3333;
AB SEB bankas – sąskaitos Nr. LT697044060001053440;
Luminor Bank AB – sąskaitos Nr. LT824010049500830455 arba Nr. LT022140030002496294.

Mokėjimo paslaugos įkainiai yra nustatyti bankų ar ERGO partnerių.

Pasirinkę e. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugą, galėsite nebesirūpinti draudimo įmokų mokėjimu – pinigai už įmokas bus automatiškai nuskaitomi nuo Jūsų banko sąskaitos.
Užsisakyti e. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugą galite:

Bankų padaliniuose arba elektroninės bankininkystės sistemose:
• Swedbank, AB;
• AB SEB bankas;
• Luminor Bank AB.

ERGO pardavimų padaliniuose taip pat galite užsisakyti e. sąskaitos paslaugą ir savo bankininkystės sistemoje pasirinkti automatinį draudimo įmokų nuskaitymo būdą.

E. sąskaitos atmintinę galite atsisiųsti iš čia.

Mokant įmokas bankų padaliniuose, reikia nurodyti draudimo sutarties numerį bei ERGO Life Insurance SE sąskaitos numerį:
Swedbank, AB – sąskaitos Nr. LT697300010000656765, įmokos kodas 3333;
AB SEB bankas – sąskaitos Nr. LT697044060001053440;
Luminor Bank AB – sąskaitos Nr. LT824010049500830455 arba Nr. LT022140030002496294.

Atkreipiame dėmesį, kad mokant draudimo įmokas bankiniu pavedimu, būtina nurodyti draudimo sutarties numerį.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Klauskite

Atsitikus įvykiui

1. Atsižvelgdami į aplinkybes, apie įvykį praneškite pagalbos tarnybos telefonu 112.

2. Užregistruokite įvykį ERGO:
• skambinkite mums telefonu 1887 (skambinant iš užsienio +370 5 2683 222) bet kurią savaitės dieną, bet kuriuo paros metu;
• kasko ir privalomojo draudimo įvykius galite registruoti internetu ERGO savitarnoje: mano.ergo.lt, kelionių draudimo – čia.

3. Pateikite informaciją apie įvykio aplinkybes, užpildykite atitinkamus dokumentus, kuriuos Jums pateiks ERGO darbuotojai. Gyvybės draudimo žalų dokumentų formas galite rasti prie šiame tinklalapyje esančių paslaugų aprašymų.

Gyvybės draudimo žalos registravimo atmintinę rasite čia.

Užregistravę įvykį, galite pasirinkti:
•    gauti finansinę išmoką ir remontuoti automobilį bet kuriame pasirinktame servise;
•    kreiptis į mūsų transporto priemonių remonto partnerius, o mes su jais atsiskaitysime tiesiogiai.

Informaciją apie žalos transporto priemonei administravimo procesą rasite čia.

Informaciją apie žalos turtui administravimo procesą rasite čia.

Žalos dydį apskaičiuojame remdamiesi įstatymais, draudimo taisyklėse ir sutartyje numatytais susitarimais.

Sudarydami sutartį, pasitarkite su mūsų konsultantais, kokie pasirinkimai Jums aktualūs: ar Jus domina pasirinktų rizikų draudimas, ar visų rizikų draudimas, ar norite draudimo apsaugos galiojimo Europoje, ar visame pasaulyje, ar norite turtą drausti nauja, ar rinkos verte.

Siekiame aukščiausios žalų reguliavimo kokybės, todėl jei manote, kad žala buvo atlyginta netinkamai, užpildykite šią formą ir atsiųskite mums adresu kokybe@ergo.lt. Plačiau apie skundų pateikimo ir nagrinėjimo tvarką: čia.

Transporto priemonės žalos atveju išmoka kliento pageidavimu gali būti mokama pagal draudiko eksperto apskaičiuotą žalos sąmatą arba pagal remontą atlikusio serviso sąskaitą faktūrą (prieš remontą būtina suderinti numatomo remonto sąmatą su draudiku).

Jeigu transporto priemonė eismo įvykio metu buvo sunaikinta (remontuoti ekonomiškai netikslinga, jeigu būtinos remonto išlaidos yra lygios 75 procentams transporto priemonės rinkos vertės iki draudžiamojo įvykio arba didesnės), žalos dydis nustatomas pagal sunaikintos transporto priemonės rinkos vertę iki sunaikinimo ir likutinę vertę po eismo įvykio.

Turto žalos atveju draudžiamojo įvykio nuostolio dydis nustatomas vadovaujantis nuostolio faktą, dydį ir faktines remonto išlaidas patvirtinančiais dokumentais. Atlyginami tik faktiškai patirti nuostoliai.

Jūsų nevažiuojantį automobilį apžiūrėsime ne vėliau, kaip per 3 darbo dienas. Prieš vykdami į apžiūrą, visada susisiekiame dėl tikslesnio apžiūros laiko.

Žalos dydį apskaičiuojame remdamiesi įstatymais, draudimo taisyklėse ir sutartyje numatytais susitarimais.

a)    Transporto priemonės žalos atveju: žalos atlyginimo dydis nustatomas pagal turėtas remonto išlaidas, būtinas atkurti sugadinto turto vertę iki įvykio. Jeigu transporto priemonės nukentėjęs asmuo neremontuoja, atlyginamos draudiko apskaičiuotos būtinos turto remonto išlaidos atkurti sugadintą turtą ar jo detalių ir (ar) dalių rinkos vertę iki eismo įvykio. Būtinos remonto išlaidos apskaičiuojamos pagal vidutinius darbų ir keičiamų detalių ir (ar) dalių įkainius, atitinkančius technologijos lygį, vadovaujantis rekomenduojamais laiko normatyvais.

b)    Turto žalos atveju draudžiamojo įvykio nuostolio dydis nustatomas vadovaujantis nuostolio faktą, dydį ir faktines remonto išlaidas patvirtinančiais dokumentais. Atlyginami tik faktiškai patirti nuostoliai.

Transporto priemonių draudimo liudijime nurodyta išskaita netaikoma, jeigu įvykis atsitiko ne dėl draudėjo kaltės ir draudikas įgyja atgręžtinio reikalavimo teisę į draudžiamojo įvykio kaltininką, kurio duomenys draudikui yra žinomi, tai draudimo išmoka mokama, netaikant išskaitos (išskyrus išskaitą, numatytą vagystės atveju). Jei draudžiamasis įvykis atsitiko dėl abipusės draudžiamojo įvykio dalyvių kaltės, išskaita taikoma proporcingai draudėjo kaltės dydžiui.

Turto žalos atveju išskaitą kiekvieno draudžiamojo įvykio atveju apmokate Jūs patys. Apskaičiuota draudimo išmoka mažinama išskaitos suma. Jeigu po draudžiamojo įvykio yra nustatyti jo kaltininkai ir pri-pažinta žalą sukėlusių asmenų atsakomybė, mes mokame draudimo išmoką neišskaičiuodami išskaitos.

Siekiame aukščiausios žalų reguliavimo kokybės, todėl jei manote, kad žala buvo atlyginta netinkamai, užpildykite šią formą ir atsiųskite mums adresu kokybe@ergo.lt Plačiau apie skundų pateikimo ir nagrinėjimo tvarką rasite: https://www.ergo.lt/teisine-informacija/vartotoju-gincai-su-finansu-rinkos-dalyviu/

Transporto žalos atveju, jeigu nesutinkate su draudiko apskaičiuotomis būtinomis remonto išlaidomis, Jums pristačius automobilį remontuoti į servisą (Jūsų prašymu servisą galime pasiūlyti) bei remontą atliekant pagal su draudiku iš anksto suderintą numatomų remonto darbų ir detalių sąmatą, paskaičiuotą sumą viršijančios faktinio remonto išlaidų sumos atlyginimo klausimas bus svarstomas papildomai.

Turto žalos atveju prašome kreiptis elektroninu paštu turtozalos@ergo.lt , per savitarnos pranešimų modulį  „Pranešimai“ (pranešimo tema „Informaciją apie žalą) ar trumpuoju telefonu 1887. Pateikite papildomas išlaidas įrodančius dokumentus, o mes šią informaciją peržiūrėsime bei iš naujo svarstysime papildomo išlaidų atlyginimo klausimą.

Sprendimą dėl draudimo išmokos priimame kaip įmanoma greičiau, bet ne ilgiau kaip 30 dienų nuo dokumentų, reikalingų žalos administravimui, gavimo. Jeigu per šį terminą sprendimo priimti nėra galimybės, apie įvykio tyrimo eigą Jus informuosime raštu. Vidutiniškai 26 proc. žalų atlyginame per 7 dienas, o 40 proc. žalų – per 15 dienų!

Draudimo išmoka mokama į draudėjo, nukentėjusiojo (naudos gavėjo) turto savininko atsiskaitomąją banko sąskaitą arba savininko įgaliojimu nurodytą kito asmens ar remonto darbus atlikusio autoserviso, statybos ar kitas paslaugas suteikusios įmonės atsiskaitomąją sąskaitą banke.

Jeigu kaltininko transporto priemonė yra nedrausta, nukentėjęs asmuo gali kreiptis į bet kurią transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo veiklą vykdančią draudimo bendrovę. Papildomai įvykio faktas turi būti užfiksuotas eismo įvykio deklaracijoje arba policijos pareigūnų. Draudimo bendrovė atlygins patirtą žalą, kuri vėliau per Lietuvos Respublikos transporto priemonių draudikų biurą bus išieškota iš eismo įvykio kaltininko.

Kilus papildomiems ar skubiems klausimams visada kreipkitės tel. 1887 (iš užsienio +370 5 268 3222) arba el. paštu zalos@ergo.lt

Neradote atsakymo į savo klausimą? Klauskite

Mano ERGO

1. Naršyklės lange įveskite mano.ergo.lt.
2. Pirmą kartą jungiantis rekomenduojame naudoti el. bankininkystę arba mobilųjį parašą.
3. Patvirtinkite savo tapatybę, naudodamiesi vienu iš šių dviejų būdų:

Elektroninė bankininkystė:
• paspauskite banko logotipą – taip pateksite į el. bankininkystės prisijungimo puslapį;
• įveskite prisijungimo duomenis ir patvirtinkite sutikimą juos naudoti, kad Jus atpažintų;
• prisijunkite prie „Mano ERGO“;
pastaba: el. bankininkystės duomenys naudojami tik Jums atpažinti, finansiniai duomenys ar mokėjimai nėra tikrinami. Prisijungimo metu pinigai nuo Jūsų sąskaitos nebus nuskaičiuojami.

Mobilusis e. parašas:
norėdami prisijungti prie „Mano ERGO“ mobiliuoju e. parašu, turite būti sudarę šios paslaugos teikimo sutartį su savo mobiliojo ryšio operatoriumi.

1. Surinkite naršyklėje adresą mano.ergo.lt.
2. Prisijunkite vienu iš galimų būdų: naudodami el. bankininkystę arba mobilųjį e. parašą.
3. Atsivėrusiame lange pažymėkite varnelę Sukurti „Mano ERGO“ prisijungimo vardą ir slaptažodį.
4. Įveskite prašomus duomenis.
5. Patvirtinkite, kad Jūsų pateiktas el. pašto adresas ir mobiliojo telefono numeris yra veikiantis.
6. Atlikę aukščiau išvardintus veiksmus, pateksite į savo aplinką.

1. Surinkite naršyklėje adresą mano.ergo.lt.
2. Pasirinkite vieną iš trijų prisijungimo būdų:

El. bankininkystė:

paspaudę banko logotipą, pateksite į el. bankininkystės prisijungimo puslapį. Toliau – kaip registruojantis pirmą kartą.

Slaptažodis ir SMS:

1. atsivėrusiame lange įveskite prašomus duomenis, t. y. prisijungimo vardą – savo el. pašto adresą, sugalvotą slaptažodį ir laikiną kodą, gautą SMS pranešimu į paskyroje nurodytą mobiliojo telefono numerį;
2. jei pamiršote slaptažodį, spauskite Pamiršote slaptažodį, įveskite prisijungimo vardą bei paveikslėlyje pateiktas saugos raides ir spauskite Tęsti. Laikinąją nuorodą slaptažodžiui atkurti gausite el. paštu, kurį nurodėte registruodamiesi;
3. paspauskite el. paštu gautą laikinąją nuorodą;
4. savitarnos svetainėje įveskite SMS pranešimu gautą 4 skaitmenų kodą.

Mobilusis e. parašas:

1. pasirinkite prisijungimą mobiliuoju parašu ir spauskite Jungtis;
2. pateksite į iPasas.lt aplinką, kurioje reikės įvesti savo asmens kodą;
3. ekrane pasirodys 4 simboliai, kurie tuo pačiu metu bus matomi (bus rodomi) ir Jūsų mobiliojo telefono ekrane. Patvirtinę, kad simboliai yra vienodi, mobiliajame telefone įveskite sPin kodą, kurį Jums suteikė mobiliojo ryšio operatorius.

1. Pasirinkite skiltį Mano sutartys.
2. Čia galėsite peržiūrėti visas savo turimas galiojančias ir negaliojančias sutartis, apmokėjimo laiką ir sutarčių galiojimo datas.

Pirmasis būdas – skiltyje Mano sutartys:
1. skiltyje Mano sutartys prie kiekvieno galiojančio draudimo poliso matysite mygtuką Apmokėti;
2. paspaudę mygtuką Apmokėti, pamatysite visus sutarties galiojimo laikotarpio mokėjimus;
3. žaliai pažymėtos įmokos jau apmokėtos, o raudonai – dar ne;
4. pažymėkite varnele įmokas, už kurias norite sumokėti;
5. spauskite mygtuką Apmokėti;
6. paspauskite banko, su kuriuo esate sudarę el. paslaugų teikimo sutartį, logotipą;
7. susipažinkite su banko pateikiama informacija, tęskite, įvesdami prisijungimo prie el. banko duomenis, ir apmokėkite;
pastaba: sėkmingai įvykdytas mokėjimas bus įskaitytas ERGO apskaitos sistemoje per artimiausią darbo dieną nuo mokėjimo įvykdymo dienos;

antrasis būdas – skiltyje Mano mokėjimai:
1. pasirinkite skiltį Mano mokėjimai;
2. šioje skiltyje galėsite peržiūrėti atskirų polisų einamojo mėnesio mokėjimus;
3. norėdami sumokėti už pasirinktą draudimo polisą, pažymėkite mokėtiną sumą varnele;
4. spauskite mygtuką Apmokėti;
5. paspauskite banko, su kuriuo esate sudarę el. paslaugų teikimo sutartį, logotipą;
6. susipažinkite su banko pateikiama informacija, tęskite, įvesdami prisijungimo prie el. banko duomenis, ir apmokėkite;
pastaba: jei šioje skiltyje nerodomas nė vienas einamojo periodo mokėjimas ir ji yra tuščia, vadinasi, šiuo metu už visus draudimus esate atsiskaitę; vienu bankiniu pavedimu galite apmokėti tik vieną einamojo periodo įmoką.

1. Pasirinkite skiltį Mano sutartys.
2. Atidarykite nebegaliojančių draudimo sutarčių sąrašą.
3. Prie draudimo poliso dešinėje rasite mygtukus Sudaryti naują sutartį ir Gauti pasiūlymą. Pasirinkite vieną iš jų.
4. Susipažinkite su pratęsiamo draudimo sąlygomis. Jei pageidaujate konsultacijos, susisiekite su ERGO konsultantu, paspaudę mygtuką Pagalba gyvai.
5. Spauskite Apmokėti.
6. Jei pasirinksite galimybę Gauti pasiūlymą, su Jumis susisieks draudimo konsultantas ir pateiks draudimo pasiūlymą.

1. Pasirinkite skiltį Mano žalos.
2. Čia galite pranešti apie įvykį.
3. Užpildę ir išsiuntę paraišką apie draudimo žalą, el. paštu gausite trumpą pateiktų duomenų suvestinę.
4. El. paštu su Jumis susisieks ERGO darbuotojas ir praneš apie žalos administravimo eigą.

Nuo Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento (BDAR) įsigaliojimo, siekdami užtikrinti savo klientų asmens duomenų saugą, po sutarties sudarymo siunčiame tik informacinį-patvirtinimo el. laišką su atitinkamo draudimo taisyklėmis ir nuoroda ERGO savitarnos platformą, kur galite rasti, peržiūrėti ir atsispausdinti visas savo draudimo sutartis.

Tokią situaciją gali lemti kelios priežastys:

a)    pirmiausiai, atkreipiame dėmesį, kad draudimo sutartis gali matyti tik draudėjas savo savitarnos paskyroje, o mokėtojas tokios galimybės neturi;

b)    mokėjimą už sutartį atlikote pasirinkdami mokėjimo būdą „Pavedimu“ – tokiu atveju laukiame papildomos informacijos iš Jūsų (banko pavedimo kopijos) ir sutartis bus atvaizduojama savitarnos erdvėje gavus šią informaciją;

c)    sudaryta sutartis, kuri nepatenka į savitarnoje atvaizduojamų draudimo produktų sutarčių sąrašą.

d)    savitarnoje yra atvaizduojama tik tam tikro laikotarpio ir tipo draudimo sutartys:

Fizinio asmens atveju - atvaizduojamos tik paskutinių 3 metų draudimo sutartys (nuo einamosios datos). Atkreipiu dėmesį, jog ilgalaikės lizinguojamo turto arba transporto priemonės (jei draudėjas bankas) sutartys nėra pilnai atvaizduojamos.

Juridinio asmens atveju – atvaizduojamos tik paskutinių 1 metų draudimo sutartys (nuo einamosios datos). Atkreipiu dėmesį, jog ilgalaikės lizinguojamo turto arba transporto priemonės (jei draudėjas bankas) sutartys nėra pilnai atvaizduojamos.

Pagal BDAR informaciją apie draudimo sutartį ir prieiga prie draudimo sutarties yra suteikiama tik draudėjui. Mokėtojui informacija apie draudėjo sutartis gali būti suteikia tik rašytinio įgaliojimo pagrindu.

ERGO savitarna nėra vienintelis būdas gauti dokumentus – jūs taip pat galite gauti informaciją ir draudimo dokumentus atvykę į artimiausią ERGO klientų aptarnavimo padalinį atstovybę, paskambinus telefonu 1887 arba parašius elektroniniu paštu (info@ergo.lt). Tokiais atvejais, identifikavus klientą (draudėją), draudimo dokumentai yra išsiunčiami el. paštu.

Jūs turi galimybę panaikinti arba laikinai deaktyvuoti savo paskyrą, bet tai atlieka atsakingi ERGO darbuotojai, kai yra gaunamas jūsų prašymas raštu (elektroniniu arba fiziniu būdu).

Jūsų pranešimas apie sutarties nutraukimą yra perduodamas atsakingam ERGO darbuotojui. Patvirtinimą apie sutarties nutraukimą gausite Jūsų nurodytu kontaktiniu telefono numeriu ar elektroninio pašto adresu. Kai sutartis bus nutraukta ERGO sistemoje atitinkama informacija apie sutarties statusą bus atvaizduojama Jūsų savitarnos paskyroje. Jei turite klausimų dėl draudimo sutarties nutraukimo, susisiekite su mumis telefonu 1887, elektroniniu paštu info@ergo.lt arba pranešimu iš savitarnos "Pranešimų" modulio pasirinkę temą "Draudimo sutarties nutraukimas".

Informacija apie mokėjimus skiltyje „Mano mokėjimai“ atsinaujina per 1-2 darbo dienas po sutarties apmokėjimo, o kai daromas apmokėjimas pasirinkus būdą „pavedimu“ gali ir dar vėliau.

Elektroninis paštas ir telefono numeris gali būti panaudotas tik 1 savitarnos paskyrai ir negali būti naudojami fizinio ir juridinio asmens paskyrų sukūrimui.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Klauskite
EN

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. "cookies"), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Plačiau