Laukas privalomas Neteisingas el. pašto formatas Per mažas simbolių kiekis Per didelis simbolių kiekis Prašome įvesti vardą Prašome įvesti pavardę Prašome nurodyti telefono numerį Įveskite teisingą telefono numerį Prašome įvesti el. pašto adresą Įveskite teisingą el. pašto adresą Prašome pažymėti, kad susipažinote su sąlygomis Tik skaičiai Prašome įrašyti teisingą asmens kodą Prašome patikslinti įvykio vietą Prašome įvesti informaciją apie įvykį, ligą, traumas, aplinkybių aprašymą, simptomus, taikytą gydymą Patirtų nuostolių suma turi būti išreikšta tik skaitmenimis Suvestas nepakankamas simbolių skaičius, turi būti 16 skaitmenų Suvestas per didelis simbolių skaičius, turi būti 16 skaitmenų Bagažo pristatymo vieta turi būti išreikšta tik raidėmis 1 mėn. 3 mėn. 6 mėn. Šiemet 1 m. 3 m. 5 m. 10 m. Visas

Visos naujienos

2018.10.25

Automobilio apžiūrą po įvykio ERGO perkėlė į mobilųjį telefoną

Po eismo įvykio patirtą automobilio žalą jau galima sureguliuoti išmaniai ir gauti išmoką. Lietuvoje pirmoji tai įgyvendino draudimo bendrovė ERGO. Naudojantis išmaniajam telefonui skirta sistema „ERGO Smart“, užfiksuoti eismo įvykio metu patirtą žalą galima per kelias minutes – nebereikia niekur vykti ir rodyti automobilio ekspertams. „Daug dėmesio skiriame žalų administravimo procesų paprastinimui – tai taupo mūsų klientų laiką. Todėl kartu su partneriais „Audatex“ pristatome įrankį, leidžiantį klientui patirtą žalą užfiksuoti per kelias minutes naudojantis tik telefonu. Pirmieji rezultatai ir teigiami klientų atsiliepimai rodo, kad einame teisingu keliu, tad panašių sprendimų savo veikloje ketiname diegti ir daugiau“, – sako ERGO Lietuvoje Žalų administravimo departamento direktorius Gytis Matiukas.

Paprastai veikianti sistema

Moderniausias šiuo metu Lietuvos rinkoje draužiamųjų žalų administravimo įrankis tuo pačiu yra bene lengviausiai perprantamas. Klientui paskambinus į skambučių centrą ir pranešus apie įvykį, jis į išmanųjį telefoną gauna nuorodą. Ją atidaręs telefono ekrane, klientas mato konkrečias instrukcijas, kaip pateikti prašymą išmokėti žalą. Jokios papildomos programos klientui į telefoną įdiegti nereikia – nuoroda atidaroma interneto naršyklėje, tad visomis jos funkcijomis gali naudotis tiek „Android“, tiek „iOS“, tiek „Windows“ operacines sistemas turinčių telefonų naudotojai.

Nufotografavus reikiamas automobilio vietas ir dokumentus, pažymėjus pažeidimų dydžius, klientas turi įvesti banko sąskaitos numerį, į kurią nori sulaukti draudimo išmokos, ir tuomet visa informacija apie žalą keliauja į ERGO administravimo programą. Draudimo bendrovės ekspertai kartu su nuotraukomis gauna ir paskaičiuotą žalos sumą bei pasirūpina jos išmokėjimu.

Šios sistemos privalumai, visų pirma, akivaizdūs klientui. Jis žalos įvertinimui sugaišta 10 minučių ir tą gali atlikti būdamas bet kurioje vietoje. Skaičiuojama, kad vykdamas registruoti žalą į draudimo bendrovės būstinę arba autoservisą, klientas vidutiniškai sugaišta 2 valandas, tad laiko sąnaudų skirtumas – daugiau nei akivaizdus. Taip pat sutrumpėja išmokos gavimo laikas, nes žala administruojama greičiau. Sutaupyto laiko sąskaita žalų specialistai gali dirbti efektyviau ir daugiau dėmesio skirti sudėtingesniems atvejams ir bendravimui su klientais.

Daug žadantys rezultatai

„ERGO Smart“ sistema jau veikia nuo rugsėjo vidurio ir per kelias savaites ja spėjo pasinaudoti virš šimto klientų. Ši galimybė kol kas populiariausia tarp 35 metų amžiaus ir jaunesnių vairuotojų. „Toks vartotojų amžius natūralus – išmaniąsias naujoves visada lengviau priima ir išbando jaunesni žmonės. Tikimės, jog ši naujovė ypač patrauks Z kartos dėmesį, o ilgainiui ir vyresni mūsų klientai išbandys šios paprastai valdomos sistemos patrauklumą bei įvertins jos teikiamą naudą“, – sako ERGO Žalų administravimo departamento vadovas Gytis Matiukas.

ERGO Baltijos šalyse

ERGO yra viena pirmaujančių draudimo grupių Baltijos šalyse, siūlanti ne gyvybės, gyvybės bei sveikatos draudimą.

2017 m. įmokų suma ERGO Baltijos šalyse sudaro 242 mln. eurų. Praėjusiais metais ERGO Baltijos šalyse klientams  apmokėjo žalų už beveik 143 mln. eurų. ERGO veikia ir Baltarusijoje, teikdama paslaugas klientams ne gyvybės draudimo srityje.

Daugiau nei 650 tūkst. klientų Baltijos šalyse pasitiki ERGO grupės paslaugomis, patirtimi bei finansiniu stabilumu.

Baltijos šalyse veikiančios ERGO bendrovės yra tarptautinės ERGO grupės dalis. Tai viena didžiausių draudimo grupių Europoje. ERGO atstovaujama daugiau nei 30 šalių Europoje bei Azijoje. Pagrindinis ERGO akcininkas yra viena didžiausių pasaulyje perdraudimo grupių „Munich Re“.

Plačiau: www.ergo.lt Daugiau informacijos teirautis: Lina Jakučionienė, ERGO draudimo grupės Baltijos šalyse korporatyvinės komunikacijos direktorė, tel. (8 5) 268 3076, 8 652 68614.

EN

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. "cookies"), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Plačiau