Laukas privalomas Neteisingas el. pašto formatas Per mažas simbolių kiekis Per didelis simbolių kiekis Prašome įvesti vardą Prašome įvesti pavardę Prašome nurodyti telefono numerį Įveskite teisingą telefono numerį Prašome įvesti el. pašto adresą Įveskite teisingą el. pašto adresą Prašome pažymėti, kad susipažinote su sąlygomis Tik skaičiai Prašome įrašyti teisingą asmens kodą Prašome patikslinti įvykio vietą Prašome įvesti informaciją apie įvykį, ligą, traumas, aplinkybių aprašymą, simptomus, taikytą gydymą Patirtų nuostolių suma turi būti išreikšta tik skaitmenimis Suvestas nepakankamas simbolių skaičius, turi būti 16 skaitmenų Suvestas per didelis simbolių skaičius, turi būti 16 skaitmenų Bagažo pristatymo vieta turi būti išreikšta tik raidėmis 1 mėn. 3 mėn. 6 mėn. Šiemet 1 m. 3 m. 5 m. 10 m. Visas

Visos naujienos

2019.09.12

Priminimas vairuotojams – į kurį draudiką kreiptis po avarijos?

Patekus į eismo įvykį, rūpesčiai vien tik apgadintu automobiliu nesibaigia. Jei esate nukentėjusysis, reikia atlikti ne vieną procedūrą, kad banko sąskaitą pasiektų patirtai žalai padengti skirti pinigai. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad ne visi vairuotojai žino, kaip elgtis po avarijos ir kur kreiptis dėl žalos atlyginimo. Ekspertas dalijasi patarimais, kurie pravers nelaimės kelyje atveju.

Svarbiausia – tinkamai užpildyta deklaracija

Jei jau taip nutiko, kad patekote į eismo įvykį, anot R. Bieliausko, svarbiausia išlaikyti šaltą protą ir nedaryti neapgalvotų veiksmų. „Nutikus nelaimei, jokiais būdais nebandykite patraukti transporto priemonių iš įvykio vietos. Tą galima padaryti tik tuomet, kai yra sutariama dėl incidento aplinkybių ir kaltininkas prisiima kaltę. Tuomet belieka užpildyti deklaraciją“, – kalba draudiko atstovas.

R. Bieliausko teigimu, būtent pastarasis dokumentas yra vienas svarbiausių įrodymų, kurio pagrindu yra atlyginama žala. „Jei eismo įvykio metu nėra žuvusių ar nukentėjusių asmenų, taip pat neapgadintas trečiųjų šalių turtas, o dėl kaltininko yra sutariama, į avarijos vietą policijos kviesti nereikia“, – sako jis.

Kai abi pusės sutaria dėl aplinkybių, deklaracijoje turi būti užpildytos grafos, kas yra kaltininkas, o kas nukentėjusysis. Taip pat svarbu tiksliai atvaizduoti eismo įvykio schemą, nurodyti pažeistas transporto priemonių vietas ir jas nufotografuoti, pateikti papildomą informaciją ar liudininkų parodymus, jei tai reikalinga.

„Galiausiai vairuotojai turi pasirašyti deklaraciją, o kaltininkas netgi atskiru parašu turi patvirtinti, kad sukėlė eismo įvykį. Svarbu nepamiršti, kad turi būti užpildoma ir pasirašoma tiek egzempliorių, kiek yra avarijos dalyvių. Po avarijos visi jie turi gauti po vieną kopiją“, – primena R. Bieliauskas.

Kreipiasi ne į tą bendrovę

Draudimo ekspertas pastebi tendenciją, kad nutikus eismo įvykiui ir užpildžius deklaraciją, vėliau nukentėjusieji kreipiasi ne į tą draudimo bendrovę.

„Dažna klaida, kai nukentėję vairuotojai kreipiasi į savo draudimo bendrovę dėl žalos atlyginimo. Taip, jeigu turite Kasko, kreiptis reikia į savo draudiką, tačiau tais atvejais, kai transporto priemonė apdrausta privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu, kreiptis reikia į kaltininko draudimo kompaniją“, – akcentuoja R. Bieliauskas.

Ekspertas primena, kad kreipiantis į kaltininko draudimo bendrovę kartu reikia pateikti užpildytą eismo įvykio deklaraciją arba pirminę policijos pažymą, taip pat savo transporto priemonės registracijos liudijimą, apgadintos transporto priemonės nuotraukas bei išmokos gavėjo banko sąskaitos rekvizitus.

„Visa tai dažniausiai galima padaryti internetu arba telefonu. Šiuo atveju, jei kaltininko draudimo bendrovė yra ERGO, tai nukentėję vairuotojai gali viską atlikti greičiau ir paprasčiau. Jiems tereikia pasinaudoti „ERGO Smart“ paslauga“, – sako R. Bieliauskas.

Anot jo, pastaroji paslauga leidžia vairuotojams savo išmaniojo telefono pagalba užpildyti reikiamus dokumentus bei pateikti apgadintos transporto priemonės nuotraukas. Negana to, nukentėjusiajam žala atlyginama penkis kartus greičiau nei duomenis pateikus įprastu būdu.

ERGO Baltijos šalyse

ERGO yra viena pirmaujančių draudimo grupių Baltijos šalyse, siūlanti ne gyvybės, gyvybės bei sveikatos draudimą. Metinė įmokų suma ERGO Baltijos šalyse sudaro 242 mln. eurų. Per metus ERGO Baltijos šalyse klientams apmoka žalų už beveik 143 mln. eurų. Daugiau nei 650 tūkst. klientų Baltijos šalyse pasitiki ERGO grupės paslaugomis, patirtimi bei finansiniu stabilumu.

Baltijos šalyse veikiančios ERGO bendrovės yra tarptautinės ERGO grupės dalis. Tai viena didžiausių draudimo grupių Europoje. ERGO atstovaujama daugiau nei 30 šalių Europoje bei Azijoje.

Pagrindinis ERGO akcininkas yra viena didžiausių pasaulyje perdraudimo grupių „Munich Re“. Plačiau: www.ergo.lt

Daugiau informacijos teirautis: Jolanta Karpuškienė, draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje komunikacijos projektų vadovė, tel. 8 616 09090, 8 5 268 3606.

EN

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. "cookies"), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Plačiau