Laukas privalomas Neteisingas el. pašto formatas Per mažas simbolių kiekis Per didelis simbolių kiekis Prašome įvesti vardą Prašome įvesti pavardę Prašome nurodyti telefono numerį Įveskite teisingą telefono numerį Prašome įvesti el. pašto adresą Įveskite teisingą el. pašto adresą Prašome pažymėti, kad susipažinote su sąlygomis Tik skaičiai Prašome įrašyti teisingą asmens kodą Prašome patikslinti įvykio vietą Prašome įvesti informaciją apie įvykį, ligą, traumas, aplinkybių aprašymą, simptomus, taikytą gydymą Patirtų nuostolių suma turi būti išreikšta tik skaitmenimis Suvestas nepakankamas simbolių skaičius, turi būti 16 skaitmenų Suvestas per didelis simbolių skaičius, turi būti 16 skaitmenų Bagažo pristatymo vieta turi būti išreikšta tik raidėmis 1 mėn. 3 mėn. 6 mėn. Šiemet 1 m. 3 m. 5 m. 10 m. Visas

Visos naujienos

2021.06.10

Papasakojo, kada namuose prireikia skubios pagalbos: pandemija šią tendenciją tik sustiprino

Jau daugiau nei metus besitęsianti koronaviruso pandemija kone kiekvieną šalies gyventoją privertė kur kas daugiau laiko praleisti namuose. Visgi tai nepraėjo be neigiamų pasekmių – nuotolinio darbo galimybėmis besinaudojantys ar karantino reikalavimų apriboti žmonės kalba ne tik apie suprastėjusią psichologinę būseną ar finansinę padėtį, bet ir buityje vis dažniau iškylančias problemas, kuomet prireikia skubios pagalbos.

Svarbiausia reaguoti greitai

Kaip pastebi draudimo bendrovės ERGO Turto žalų administravimo skyriaus vadovas Mindaugas Ratkevičius, norėdami apsisaugoti nuo neplanuotų išlaidų prireikus skubios pagalbos, vis dažniau šalia turto draudimo žmonės renkasi ir pagalbos namuose draudimą. Viena dažniausių su namais susijusių problemų, kurias padeda išspręsti draudikas – negalėjimas į juos patekti dėl užsikirtusių durų ar pamestų raktų. Tokiu atveju kone visada tenka remontuoti ar keisti spyną. Visgi svarbiausia, kaip pabrėžia nukentėjusieji, kad į šią problemą būtų sureaguota ir ji būtų išspręsta kuo greičiau – tam kad nereikėtų ištisas valandas lūkuriuoti prie savo buto ar namų durų.

„Jei nesusitariama kitaip, mūsų partneriai į iškvietimą stengiasi reaguoti kuo greičiau. Pavyzdžiui, jei reikia buto ar namų savininkus įleisti į jų privačią nuosavybę miesto teritorijoje, atvykstama ne vėliau kaip per valandą. Įdomu, kad minėtų situacijų pasitaiko vis dažniau – tam įtakos gali turėti ir tai, kad vis daugiau laiko praleidžiant namuose tiesiog susilpnėja įprotis juos paliekant pasiimti raktus“, – teigia M. Ratkevičius.

Kitas, draudikų skaičiavimais, itin dažnai pasitaikantis gedimas, kurį būtina kuo skubiau pašalinti – vandentiekio avarijos. Čia specialistų pagalbos prireikia lokalizuojant įvykį, sustabdant vandens plitimą ir taip neleidžiant didėti žalai. Net trūkus vandens padavimo žarnelei namams gali būti padaryta nemenkos žalos.

„Pirmiausiai patiems klientams reikia ieškoti problemos priežasties ir galimybių, kaip greičiau stabdyti vandens tekėjimą, kad būtų padaryta mažiau žalos. Negalint to atlikti patiems, reikia kreiptis į namo bendriją, avarinę tarnybą ar draudiką, kuris pagal pagalbos namuose draudimą pasirūpins reikalingo specialisto paieškomis. Tiesa, reikia atskirti, kad šiuo atveju draudimo bendrovė kompensuoja tik specialisto atliktus darbus, o už patirtą žalą sumokama jau pagal būsto draudimo sutartį“, – kalba draudimo specialistas.

Išmokų sumos didėja

Kaip pasakoja M. Ratkevičius, minėtų vandentiekio sistemų avarijų ypač pagausėjo pernai. 2019 metais jas šalinti su ERGO dirbantys specialistai vyko kiek daugiau nei 20 kartų, o 2020-aisiais į tokius klientų skambučius teko reaguoti daugiau nei pusšimtį kartų. Draudikų duomenimis, po užliejimų dažnai taip pat tenka valyti patalpas, šalinti užsikimšusios kanalizacijos atliekas.

„Iškvietimų itin padaugėjo per pastaruosius metus. Palyginus su 2019 metais, pernai mūsų pagalbos namuose specialistai reagavo į beveik 40 proc. daugiau iškvietimų. Tokias tendencijas vėlgi būtų galima sieti su pandemija, pasikeitusiais žmonių įpročiais, nors negalima atmesti ir ypač šaltos pastarosios žiemos įtakos“, – apibendrina turto žalų administravimo ekspertas.

Kartu su didėjančiu nelaimingų nutikimų namuose skaičiumi auga ir išmokų sumos. 2019–2020 metų laikotarpiu didžiausia išmoka, vertinant pagalbos namuose žalas, siekė beveik 400 eurų. Didėjo ir vidutinės išmokos dydis – šiemet ji didžiausia, o imant pastarųjų trejų metų vidurkį, pasiekė daugiau kaip 120 eurų.

„Augantis šalies ūkis prisideda prie galimybių geriau pasirūpinti, daugiau investuoti į savo būstą, kuriame pastaruoju metu praleidome išties nemažai laiko. Visgi augantis iškvietimų skaičius ir, kaip praėjusiais metais parodė prasidėjusi pandemija, galimas neužtikrintumas dėl savo ateities verčia ieškoti naujų ir patogesnių būdų, kaip apsisaugoti nuo neplanuotų ir kartais ganėtinai nemažų išlaidų“, – pataria ERGO atstovas.


ERGO Baltijos šalyse

ERGO yra viena pirmaujančių draudimo grupių Baltijos šalyse, siūlanti ne gyvybės, gyvybės bei sveikatos draudimą. Metinė įmokų suma ERGO Baltijos šalyse sudaro 242 mln. eurų. Per metus ERGO Baltijos šalyse klientams apmoka žalų už beveik 143 mln. eurų. Daugiau nei 650 tūkst. klientų Baltijos šalyse pasitiki ERGO grupės paslaugomis, patirtimi bei finansiniu stabilumu.

Baltijos šalyse veikiančios ERGO bendrovės yra tarptautinės ERGO grupės dalis. Tai viena didžiausių draudimo grupių Europoje. ERGO atstovaujama daugiau nei 30 šalių Europoje bei Azijoje. Pagrindinis ERGO akcininkas yra viena didžiausių pasaulyje perdraudimo grupių „Munich Re“. Plačiau: www.ergo.lt


Daugiau informacijos teirautis: Jolanta Karpuškienė, draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje komunikacijos projektų vadovė, tel. 8 616 09090, 8 5 268 3606.

EN