Nori įgauti naujos patirties ar siekti karjeros, pradėk čia.
- Esi pozityvus (-i);
- Nori siekti užsibrėžtų tikslų ir mėgsti pirmauti;
- Turi noro bendrauti su klientais ir padėti jiems, ieškant geriausio sprendimo;
- Moki aiškiai komunikuoti raštu ir žodžiu lietuvių kalba;
- Nori išmokti klientų aptarnavimo telefonu „know how“.
Darbo pobūdis:
- Draudžiamų įvykių registravimas ir administravimas;
- Klientų konsultavimas (telefonu, el. paštu) ir pagalbos suteikimas;
- Darbas su duomenų sistemomis ir jų administravimas;
- Žalų administravimo dokumentų rengimas, administravimas.
Mes Jums siūlome:
- Nemonotonišką darbą (8:00 – 13:00 klientų aptarnavimas telefonu nuo 13:00 -17:00 duomenų sistemos administravimas );
- Motyvuotą ir visada padedančią komandą;
- Karjeros galimybes;
- Profesinį ir asmeninį tobulėjimą mokymų bei konferencijų metu;
- Galimybę dalį laiko dirbti iš namų ir lankstų darbo grafiką;
- Papildomą sveikatos draudimą, nuolaidą visoms draudimo rūšims;
- Papildomas 5 atostogų dienas, neribotą kavą ofise, elektromobilio krovimo stotelę, kulinarines pamokėles, renginius ir iniciatyvas kartu su ERGO bendruomene.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Atlyginimas
1000-1061 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Mums rūpi darbuotojų įsitraukimas ir įvairovė. Personalo atrankos procese užtikriname lygias galimybes visiems kandidatams nepaisant rasės, odos spalvos, religijos, lyties, seksualinės orientacijos, amžiaus bei tautybės.